4 Kasım 2014 Salı

Kaşe, Gri, kısa ceket

Kış için ideal sizi sıcak tutacak  kaşe ceket 




Kalıbını 2014 Burda Kasım ayı sayısından çıkardım.Üzerinde değişiklikler yaptım.Normalde altı volanlı önleri cepli bir modeldi.Ben alt etekte volanı çok sevmediğim için volanlı yapmadım.Ön cep yerine yanlara cep eklemeyi tercih ettim.Kumaş olarak yazın Bursa kumaş pazarından aldığım gri kaşe kumaşı ,astar içinde çiçekli poplin kullandım.



ön iki parça


 arka kumaş katında


 cep 4 parça


kollar 2 parça


önce cepleri ekledim.


sonra yanları ceplerle birlikte ekledim 


kolları iğneleyip dikişini geçtim


  üst koldan kolları birleştirdim.


  
Aynı işlemleri astarı içinde uyguladım.


Sıra astarını geçirmeye geldi,

  
önce kolların astarını geçirdim.



sonra bedenin astarını geçirdim.


Altta açık kalan kısmı elimle bastırdım.İliklerini açıp düğmelerini diktim.sonuç hiçte fena olmayan kışın rahatlıkla giyilebilecek bir kaşe ceket oldu.Ben sevdim.Dilerim sizde seversiniz.

3 yorum:

  1. Sanki o kadar basit bişeymiş gibi anlatmışsınız ki :) sanki bende hemen şu an kalksam 1 saatte dikip giyebilecekmiş gibi hissettim kendimi :) Ama benim ceket/kaban dikmeye epey yolum var :) Ellerinize sağlık güzel günlerde giyin inş.

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederim.Eminim dikersiniz göründüğü kadar zor değil.

    YanıtlaSil