5 Kasım 2014 Çarşamba

Diktim Giydim.Kalem etek,kalem pantolon,bluz,elbise

Kalem Etek, sanırım biz kadınların giymekten keyif aldıkları en güzel etek modellerinden biri.Bu eteği blog açmadan önce diktiğim için dikiş aşamalarını maalesef fotoğrafla yamadım.Kumaşı aslında kızıma elbise dikmek için almıştım.Lakin beğendiğim kumaşlarda kontrolsüz davrandığım için fazla kestirmişim artan kumaşı hiç aklımda yokken kendime kalem etek dikmeye karar verdim.Sonuç pekte fena olmadı.ben giymekten keyif aldım.




Kalem Pantolon ve Beyaz bluz.Benin giymekten çokta keyif aldığım bir pantolon modeli.Beyaz bluzun modelini Mango da görmüştüm.Fakat o anda tutan cimriliğim yüzünden almamıştım. Dikebilir miyim acabasından yola çıkarak bu bluzu diktim.keyif alarak ta giyiyorum.


Siyah elbise,sanırım bir kadının dolabının vazgeçilmez parçası, hayat kurtarıcı her daim şık, nereye gitseniz ortamda sırıtmayacak bir parça.Sade, klasik ve de şık.


 Bu diktiğim parçaların kalıplarını en kısa zamanda yüklemeyi düşünüyorum.Dikmek isteyen arkadaşlar için referans olabilir.

2 yorum:

  1. Dikişleriniz , ortaya çıkan kıyafetler hepsi çok güzel ellerinize sağlık.Ben birde pozlara takıldım. Güzel poz veriyorsunuz :) Hele beyaz gömlekli siyah pantolonlu olan fotoğraf bana bir tiyatro oyununda sahneymiş hissi uyandırdı :) Umarım hep böyle güzel dikişler güzel pozlar görürüz blogunuzda :)

    YanıtlaSil
  2. Çok teşekkür ederim çok incesiniz

    YanıtlaSil