23 Aralık 2014 Salı

Ekoseye devam

Sanırım Takıntılı bir kadınım.Bu aralar da ekose kumaşlara taktım.Çok güzel dokuları var. Ve de kış aylarına yakışıyor. Ya da bilemiyorum bana öyle geliyor.Geçen yıl annemlere  İstanbul'a gittiğimde aldığım bu ekose kumaş atıl bir biçimde duruyordu.Kumaşın bir kısmını kullanmıştım kalanı da unutmuştum.Takıntımla birlikte farkedilmesi çok da zor olmadı. Ayrıca kalan kumşları değerlendirmekte lazım. Kendime kısa bir ceket, kaban karışımı spor bu  kabanı diktim.




 Arka kumaş katında


 ön parça x 2


Ön pervaz x 2

  
 Kol x 2


 Yaka kumaş katında x 2 


 Cep x 4 ve arka pervaz


Önce ön parçanın penslerini diktim


   
Cepleri ön ve arka parçaya diktim.



ön pervazları ön parçaya diktim.




Ön ve arka parçayı birleştirdim.

  
Kolları diktim.


Kolları gövdeye ekledim.



   
Yakayı diktim.




Yakayı ekledim.





Aynı işlemleri pervaz payları olmadan astar içinde gerçekleştirdim.


Astarı önce kollardan başlayarak geçirmeye başladım.



Astarını geçirdim altta döndürmek için dikiş payı bıraktım


Kalan açıklığı elimle bastırdım.Ve THE END. Dikişe meraklı herkesin kolaylıkla dikebileceği günlük kullanıma uygun bir kaban oldu.